Programma 1

Tekstvak: nieuwtjes
Tekstvak: advertentie
Tekstvak: Achtergrond informatie

10 januari   interne avond      ontwikkeling (vragen en antwoorden).             Door Bernadette.

17 januari   interne avond.  Engelenreading. (introducé)                                  Door Danielle.

24 januari   Open bare avond.  Psychometrie.                                                    Door Coby Miedler.

31 januari   interne avond. Engeltjes. (introducé)                                              Door Jet Van Loon.

21 Februari Interne avond. Ontwikkeling (dromen).                                       Door Bernadette.

28 februari  Openbare avond. Helderziende waarnemingen.                           Door Marianne Huisman.

7 maart       Interne avond. Voor leden (psychometrie) met behulp van Jeanny

14 maart     Interne avond. Kruiden uitleg . (introducé)                                   Door Coby Miedler.

21 maart     Helderziende waarnemingen met de Oelewapperkaarten .       Door Jan Jacobs.

28 maart     Interne avond. De lichtkring.                                                           Door Bernadette en Jeanny.

4 april         Interne avond. Psychometrie                                                           Door Jeanny Cremers

11 april       Openbare avond. Bloemenseance.                                                  Door Jeanny Cremers

18 APRIL  OPENAVOND GEORGANISEERD DOOR LEDEN.

ETREE 3.50 EURO DAAR KRIJG JE 2 KAARTEN VAN OM BIJ EEN MEDIUM TE GAAN.

9 mei           Ledenvergadering. GRAAG IEDEREEN AANWEZIG ZIJN. AUB

16 mei        Openbare avond. Magische reis door Mystiek Engeland.          Door Rhene Emmerich.

23 mei        Interne avond. Inzicht in de cirkel. (introducé)                            Door Adrie Vos

30 mei        Interne avond. Aromatherapie.       (introducé)                                Door Caroliene

6 juni          Openbare avond. Foto’s levende/overledenen.         Bernadette v/d Vegt

13 juni        Interne avond. Mandala tekenen met boodschappen door Mia Giesen. (introducé)